Volg ons via
 
 
 

Ergernissen op het spoor

Geen samenvatting aanwezig bij conversie.

De Consumentenbond heeft een onderzoek gehouden naar de meest voorkomende ergernissen onder treinreizigers. Met stip op de eerste plaats staat dat het als bijzonder hinderlijk wordt ervaren dat treinpassagiers, soms op luidruchtige wijze, langdurig en veel aan het bellen zijn met hun GSM in de trein. Ook vonden de ondervraagden dat de omroepberichten op de perrons vaak niet of nauwelijks zijn te verstaan.

Andere zaken die als hinderlijk worden ervaren zijn, passagiers die voordringen, en een tas of koffer op een zitplaats zetten zodat er niet snel iemand gaat zitten. Het in- en uitstappen gaat ook niet altijd vlekkeloos. Vaak proberen reizigers al in te stappen terwijl andere passagiers de trein nog moeten verlaten. Hoewel niet toegestaan, wordt er ook nog weleens een sigaretje aangestoken.

Bron:consumentengids

Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Redactie
Hits: 1554
Categorie: 
Vervoer
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
ns, treinreiziger, ns reisplanner