Volg ons via
 
 
 

Gezonde voeding, maar toch veel vet

Geen samenvatting aanwezig bij conversie.

Onderstaand een lijst van gezond voedsel dat veel (te veel als je wilt afvallen) calorieën bevat.

Noten, ze bevatten veel vet, macadamia-noten bijvoorbeeld, per 100 gram 748 calorieën, kies in plaats hiervan amandelen of zonnebloempitten.

Muesli en cruesli, sommige bevatten erg veel toegevoegde suikers, lees de verpakking of maak je eigen mix met rozijnen, fruit en ongesuikerde muesli.

Koffie, koffie stimuleert de aanmaak van adrenaline en dat zorgt er weer voor dat je lijf zin krijgt in eten. Neem koffie met ontbijt en niet in plaats van. Drink er altijd een glas water bij. Drink nooit meer dan twee kopjes per dag.

Gedroogd fruit, zit vol met vitaminen maar ook met calorieën. Eet niet meer van de gedroogde variant dan je vers zou doen. Bijvoorbeeld niet meer dan twee gedroogde abrikozen en twee gedroogde pruimen per dag.

Kant en klaar salades, Deze salades hebben vaak vette dressings en toppings, Neem salades met groenten zoals tomaat en sla en kies voor vis of kip. Laat de dressing achterwege of neem er een met balsamico of citroensap met olie.

Yoghurt, in veel yoghurtsoorten zit toegevoegde suiker, volle yoghurt bevat veel vet. Kijk dus goed op de verpakking er is keus genoeg.

Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Gast
Hits: 2015
Categorie: 
Eten en Drinken
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
afvallen, Sonja Bakker, dieet