Volg ons via
 
 
 

Problemen Internetplusbellen waarschijnlijk voorbij

Geen samenvatting aanwezig bij conversie.

Volgens KPN zijn de problemen rond Internetplusbellen grotendeels onder controle en neemt de klanttevredenheid weer toe. 

Het telecombedrijf wil de verkopen van de internet- en ip-telefoniedienst geleidelijk weer opvoeren, van 5000 tot 6000 aansluitingen per week nu, tot 8000 aansluitingen per week na de zomer. Hierbij zegt KPN dat dienstverlening niet mag lijden onder de toename van het aantal nieuwe aansluitingen, een van de verwijten die KPN eerder kreeg over Internetplusbellen.

De langdurige problemen rond Internetplusbellen kostten KPN in het eerste kwartaal van dit jaar nog zo’n 25 tot 30 miljoen euro. Het bedrijf verwacht dit bedrag ook het tweede kwartaal nog kwijt te zijn. Daarna zal het effect minder zijn, zo meldt het bedrijf. KPN verwacht dat de kosten geen negatieve gevolgen hebben voor het bedrijfsresultaat in 2007

KPN verhoogt met ingang van 1 juli de kosten van de klantenservice weer naar het normale tarief. Eerder verlaagde KPN onder druk de kosten omdat veel klanten lang in de wachtrij stonden voordat ze geholpen werden. "Nu de problemen onder controle zijn, zal vanaf 1 juli voor telefoontjes naar de klantenservice weer het normale tarief gelden", aldus KPN

Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Redactie
Hits: 1055
Categorie: 
Computer en Internet
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
internetbellen, bellen, skype, internet bellen