Volg ons via
 
 
 

Reclamefolders willen we graag gezien

Reclamefolders | Op de hoogte blijven van alle aanbiedingen

Integendeel tot alle ongevraagde reklame  e-mails en de telefoontjes van kredietverstrekkers blijkt dat we tegenwoordig wel graag alle reklame folders willen lezen. 
Veel mensen hebben inmiddels hun Nee-sticker van de deur verwijderd om ook maar op de hoogte te zijn van alle aanbiedingen. We lezen steeds meer en langer reclamefolders.
 
Gemiddeld lezen we 34 minuten per week de stapel folders. Het totaal aantal folders ligt over 2003 op 11,4 miljard stuks. Inmiddels zal dat de 12 miljard hebben bereikt.

De totale markt rondom reclamefolders (maken en verspreiden) telde in 2003 een omzet van 711 miljoen euro. Een verdubbeling ten opzichte van 1993. 14 procent van alle gelezen folders leidt rechtstreeks tot een aankoop.

 
Bron, cijfers:thuis binnen bereik.
Continu onderzoek naar reclamefolders door Marktonderzoeksbureau Veldkamp.

Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Redactie
Hits: 1247
Categorie: 
Overig
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
reclamefolder, ja nee sticker, alle folders op een rij, reclame folders