Volg ons via
 
 
 

Hotelgasten verzot op inventaris

Geen samenvatting aanwezig bij conversie.

De meeste hotels verwennen hun gasten maar al te graag. Jammer genoeg blijkt uit een onderzoek van de Internationale Hotelvereniging  dat veel gasten dit wel heel letterlijk nemen. Wanneer gasten zich hebben uitgecheckt is ook een deel van de inventaris maar al te vaak verdwenen. Hoewel ook niet geoorloofd, maken de meeste hotels er geen probleem van als blijkt dat de gasten zeep, shampoo of slippers hebben meegenomen.

Anders wordt het, als blijkt dat ook het koffiezetapparaat, beddengoed of o.a. de badjas is meegenomen. In dat geval is er echt sprake van diefstal en worden de kosten achteraf alsnog in rekening gebracht.

Uit het onderzoek blijkt dat vrouwen vooral de zeepjes, shampoo en ook de handdoeken mee naar huis nemen en dat mannen de flesopener, de drankjes uit de minibar en glazen niet op de kamer  ' kunnen'  laten staan.   Bron: Reisgids

Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Redactie
Hits: 973
Categorie: 
Overig
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
hotelkamer, hotelreservering, nachtje weg, weekendje weg