Volg ons via
 
 
 

Vissticks in plaats van vis

Vissticks | Voor de nodige visvetzuren.

Veel Nederlanders zijn dol op (vette) vis. Iedere week een (vet) visje verorberen is erg gezond. Toch eet ook nog altijd een groot aantal mensen vrijwel nooit geen vis omdat men er gewoon niet van houdt. Om toch de nodige wekelijkse visvetzuren binnen te krijgen kan men ook kiezen voor vissticks of visfilet waaraan extra omega-3 visvetzuren zijn toegevoegd. 

Voordeel van vissticks en visfilet is dat men dit goed bewaren kan in de diepvries. 

Vissticks worden meestal bereid van kabeljauw of koolvis en zijn daarom erg mager. De paneerlaag om de vissticks neemt altijd wel veel vet op. Raadzaam is dan ook om ze goudbruin te bakken in een vloeibaar bak-of braadproduct of in de oven.

Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Redactie
Hits: 4301
Categorie: 
Eten en Drinken
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
soorten vis eten, vissticks, vis soorten, vis gezond, welke vis eten