Volg ons via
 
 
 

De R in de maand

Meer vitaminen verhogen de weerstand

Vanaf september is de r weer in de maand. Tijd voor extra weerstand.

Vroeger kreeg je levertraan. Tegenwoordig is door de variatie in voedsel en de moderne vitaminepil levertraan "ouderwets".

Je weerstand verhoog je door voldoende groente, zuivel, brood en fruit te eten. Daar zitten de belangrijke vitaminen in.

  • Vitamine A, zit in margarine, halvarine en melkproducten
  • Vitamine B, zit in aardappels, banaan en bruinbrood
  • Vitamine C, zit in spruitjes, broccoli, kiwi, citrusvruchten, aardappels en paprika
  • Vitamine D, zit in ei, vette vis, halvarine en margarine
  • Vitamine E, zit in zonnebloem olie, noten, ei en pindakaas

Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Redactie
Hits: 3277
Categorie: 
Meer gezondheid
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
weerstand verhogen, weerstand gezondheid, verminderde weerstand, griepprik, griep