Volg ons via
 
 
 

Het Crashdieet

Crash-dieet | Eerste aanzet zijn om gezonder te gaan leven.

Een crash-dieet kan je bewust maken van wat je eet en wanneer. Het kan een eerste aanzet zijn om gezonder te gaan leven.

Ook bij dit dieet is het verstandig gevarieerd te blijven eten. In sommige diëten worden de koolhydraten weggelaten, dit is niet verstandig want koolhydraten zijn de enige energiebron voor je hersenen. Eet daarom altijd voldoende fruit, brood en pasta.

Gebruik voor dit dieet van alles de helft   (maximaal 2 weken).


In plaats van 5-7 sneetjes brood 3;
  • 150-250 gram aardappelen/rijst/pasta vervangen door 150 gram;
  • 200 ml melk i.p.v. 400;
  • enz.

Van groente en fruit dezelfde hoeveelheden blijven nemen. Vooral snoep en snacks weglaten.


Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
ReCaptcha wordt gebruikt om het plaatsen van spam op deze website tegen te houden. Hiermee kunnen we mensen onderscheiden van malafide scripts.
Door: Gast
Hits: 1451
Categorie: 
Afvallen
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer


Tags:
crash dieet, afvallen, snel afvallen, afvallen forum, afvallen schema, dieet, gratis afvallen